Gyakran Ismételt Kérdések

LÉGZÉSVÉDELEM

- Mikor kell cserélni a szűrőbetétet?

Ha átjön a szag vagy nem kap benne levegőt. (Az első eset a gázszűrőre vonatkozik a második a részecskeszűrőre.)

- Hogyan tudom megállapítani, hogy melyik a nekem való méret?

Az ELIPSE félálarcokhoz van egy nagyon jó mérettáblázat.

A többi márkánál a szerencsére van bízva..

- Méretcserére van-e lehetőség?

Nincs

- A megfelelő szűrőbetétet használom, mégis érzem a vegyszer szagát, mi lehet az oka?

  1. Telítődött a szűrő.
  2. Az álarc nem megfelelően illeszkedik vagy mozgás közben néha elhúzódik az arctól.
  3. Szőrös vagy, borotválkozz meg.

- A részecskeszűrőt lehet-e mosni/tisztítani?

Nem szabad.

- Szemüveges vagyok, milyen légzésvédőt javasol?

Sajnos igazán jó megoldás nem létezik normál árfekvésben. 

A legjobbak a kámzsák ventillátoros rásegítésű légzésvédőkkel.

- Mi a különbség az FFP3 és FFP2 között?

A kérdésre a GVS gyár videója ad kimerítő választ:

 

- Mit jelent a szagszűrő?

Az ELIPSE P3+szagszűrő szűrőbetét esetén a részecskeszűrő (fehér színű hajtogatott papírszűrő) mögött egy fekete színű vékony aktívszenes réteg (aktívszén szivacs) található, ami csökkenti a különböző szagok kellemetlen hatását. Csak a megengedett koncentráció alatt használható! Nagy mennyiségű gázt nem tud kiszűrni a levegőből! Egyszerűen fogalmazva: Ha "csak" büdös, de nem egészségkárosító a gáz/gőz, akkor szabad használni ilyet.

- Mi a különbség az A2B2E2K2P3 és ABEK2P3 között?

Semmi. A gyártók rövidíthetnek, ha a különböző gázokra ugyanaz a védelmi osztály vonatkozik.

"Ha egy többfunkciós szűrő típusonkénti osztálya azonos, a fenti rövidített jelölés meg van engedve. Amennyiben az osztályok különbözőek, minden egyes típus osztályát fel kell tüntetni." forrás: MSZ EN 141:2001

 

RENDELÉSSEL/SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

  • Mikor kapom meg a rendelésem?

Általában 1-2 napon belül. Igyekszünk minden terméket raktáron tartani. A rendelések feldolgozását munkanapokon végezzük.

  • Miért nem kaptam semmilyen visszaigazolást a leadott rendelésről?

A megrendelés leadása után azonnal kell kapnia egy automata visszaigazoló emailt, ha ez nem érkezett meg, akkor nézze meg a SPAM (levélszemét) mappát is.

Ezután nem minden esetben küldünk manuálisan visszaigazolást, a legtöbb esetben a GLS-től fogja kapni az emailt, hogy a csomagot összekészítettük.

  • Miért nem lehet utánvéttel rendelni?

Webáruházunkban csak előre fizetéssel lehet vásárolni, ami lehet banki utalás vagy online bankkártyás fizetés is. Az utánvétes fizetést már több éve nem használjuk a magas jutalékok és a fölösleges pluszt jelentő adminisztráció miatt. Cégünk a készpénzhasználatot is megszüntette. (nem csak a Covid járvány visszaszorítása miatt)